Agencja interaktywna – jak ją wybrać? Część II.

Agencja interaktywna – jak ją wybrać? Część II.

Przede wszystkim wiedzą, co jest ważne w tworzeniu witryn internetowych i ciągle dokształcają się w celu zaoferowania jeszcze lepszych usług. Ponadto oferta agencji nie kończy się na samym projektowaniu stron internetowych. Bardzo często, oprócz zbudowania serwisu, możesz być pewien, że bez problemu dobierzesz inne usługi, które sprawią, że Twoja strona cały czas będzie w dobrej kondycji. Jednak, oczywiście musisz być czujny, ponieważ na rynku jest wiele nieprofesjonalnych agencji, które nieraz całkiem dobrze się kamuflują. W związku z tym, przeglądając ich ofertę, sprawdź dla przykładu, czy strony internetowe, jakimi chwalą się w portfolio naprawdę istnieją. Poza tym poczytaj opinie w Internecie na ich temat i zwróć uwagę na cennik, ponieważ zbyt niskie ceny mogą być podejrzane.

Cena kontra jakość
Generalnie rzecz ujmując – zastanawiasz się pewnie, czy w przypadku realizacji stron internetowych, powinieneś zwracać większą uwagę na cenę czy na jakość prac w portfolio agencji. Na pewno zdziwisz się, bo te dwa czynniki mogą iść ze sobą w parze. Rzecz jasna pod warunkiem, że nie są nieadekwatne. Chodzi przede wszystkim oto, czy na przykład za kilkadziesiąt złotych da się zrobić rozbudowany sklep internetowy albo zażyczyć sobie kilka tysięcy za wykonanie wizytówki internetowej, która nie ma ani jednej zakładki? No cóż, raczej nie. W związku z tym trzymaj się zasady złotego środka. Po prostu przeglądaj oferty i portfolia wielu agencji o zróżnicowanym poziomie zaawansowania w pracę. Koniecznie poznaj skrajne przypadki i ustal, kto jest według Ciebie wzorem do naśladowania (prawdopodobnie to on stanie się wykonawcą Twojej strony www). Jednak, co najważniejsze, nie wahaj się pytać firmy o wycenę swojego zlecenia. Musisz być świadom tego, że w wielu przypadkach jest ona darmowa, więc nic nie ryzykujesz, a możesz wiele zyskać. Poza tym pamiętaj o tym, by jak najbardziej precyzyjnie przedstawić swoje potrzeby i oczekiwania względem końcowego produktu, jakim ma być twoja wymarzona witryna internetowa.

Jak wybrać agencję interaktywną
Musisz najpierw poznać najważniejsze wskaźniki wyboru agencji interaktywnej, jest kilka kluczowych elementów, na które KONIECZNIE powinieneś zwrócić uwagę, wybierając wykonawcę swojej strony internetowej.

Staż pracy agencji
No cóż, jak wiadomo, trening czyni mistrza i ta zasada działa w każdej branży, również wśród agencji, które zajmują się tworzeniem stron internetowych. Trzeba przyznać, że wieloletnie doświadczenie świadczy o profesjonalizmie i stopniu specjalizacji firmy, z którą przyjdzie Ci współpracować.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *